dimecres, 1 de setembre del 2010

Abans que a un coix...

Fa unes setmanes, mentre érem de vacances, meine Liebe va haver de trucar algú per  temes laborals. En comentar on ens trobàvem i els itineraris que féiem aquesta persona es va vantar de poder fer-ne més:
- Fixa't, jo surto al matí de ... i en cinc hores em planto a Girona després de passar per (...). Uns 60 km.
- Quin fantasma!- va ser el meu comentari quan m'ho van explicar. La nostra mitjana a peu són uns 5-6 km. en terreny planer.

No en vam fer més cas fins ahir. En una visita a casa d'uns familiars vaig trobar l'últim exemplar de la revista Gavarres.
Fullejant-lo vaig arribar a les últimes planes, on es descriuen itineraris per descobrir el territori. I allà havia un article signat per Josep Matas i Xavier Casorrán amb el títol: De Girona a la platja de Castell -La Transgavarrenca. Una ruta gairebé idèntica a la descrita anteriorment: de Girona a la platja de Castell, entre Palamós i Calella de Palafrugell, passant pels mateixos indrets, 51 km. en total que a peu es poden fer en 11 hores.

Quina casualitat! O no?
El que dic al títol: abans que a un coix, a qui s'atrapa?