diumenge, 30 d’octubre del 2016

Un llibre...

Coneixia l'autor i, picat per la curiositat, vaig decidir llegir-me la seva obra. 


 
No la vaig comprar, me la va deixar un company dient-me que la trobava feixuga i l'havia deixada a mig llegir.

L'autor l'anunciava com la primera d'una trilogia, "una novel·la romàntica, d'aire psicològic, conflictes socials... una majestuosa lliçó de romanticisme"... Un intent de crear un moviment neoromàntic i ...

Em podria haver estalviat llegir... Si vaig aguantar va ser per trobar alguna cosa que valgués la pena. Sols havia pretesos trets autobiogràfics, poca descripció, un pèl de pedanteria -per no dir exhibicionisme intel·lectual-...


Pot haver una cosa més infinita que la fantasia d'un autor?
Sí, el seu ego.

Obvio el nom de l'autor i del llibre... Que per cert no em reclamaran mai.