Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Britània. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Britània. Mostrar tots els missatges

dijous, 18 de juny del 2015

Waterloo




Doncs, d'això... Avui un record de la derrota de Napoleó, que intentava recuperar la iniciativa un cop escapat del seu confinament a l'illa d'Elba.

dimarts, 3 de març del 2015

El bicentenari callat

Entre el Tricentenari (de la caiguda de Barcelona el 1714) tant cantat a Catalunya fins l'avorriment i el centenari de l'inici de la Gran Guerra, tant portat de cap al continent europeu, es va oblidar -o no- parlar d'un Bicentenari també trascendent:

la caiguda de Napoleó i el Congrés de Viena (1814-15) 

diumenge, 18 de maig del 2014

El suicidi d'Europa. Els contendents (3): Gran Bretanya

Sens dubte el país model per a la resta durant generacions. I aquell que anticiparà moltes qüestions del nou segle. Anem-les a veure.

divendres, 31 de juliol del 2009