dijous, 12 de novembre del 2015

Repartint carnets

Hi ha qui pensa que està en possessió de la Veritat. La Veritat Absoluta. Que allò que diu i fa va a missa. Que sempre té raó. Que qui no li fa cas i no el segueix està equivocat...
Es coneix com a dogmàtic.


Hi ha qui reparteix carnets: si penses com jo, si fas el mateix que jo, si no qüestiones el que dic ets un... Dels meus. Sinó hi comulgues t'etiqueto com a...X

 
He quedat ben tip d'aquesta absurda polarització: del blanc o negre, sense grisos, sense matisos, d'uns i altres. No em representa l'estelada, però no veig en la "rojigualda" cap projecte engrescador. 
¿M'han de portar a la independència uns dirigents polítics que han demostrat la seva incapacitat i han dilapidat la confiança dels ciutadans? ¿que només acusen a altres per amagar la seva inoperància, embolicant-se en una bandera d'origen maçònic? 
Tampoc m'il·lusiona dependre d'un grup de carreristes submisos a l'oligarquia ibèrica (i aquí no es diferencia ningú).

L'alçada de mires de gairebé tothom és comparable a la de la graveta del camí que passa pel darrere de casa: nul·la!

Diuen que el temps ens posa a lloc, però en aquest punt estic perdent la paciència i... la Tranquil·litat.